Cambrils · Salou · Tarragona · Reus · La Pineda Playa Español Català English
Cambrils.com
Leisure, tourism and weekend
Hotels and Aparthotels Hotels and Aparthotels
Apartment, camping and other Apartment, camping and other
Beaches and nudist beaches Beaches and nudist beaches

Cambrils / Notícies / Festes

Recta final de la Festa Major d’Estiu de Vila-seca





Vila-seca
Recta final de la Festa Major d'Estiu de Vila-seca.





Després d’una setmana de la Festa Major d’Estiu, on els actes i activitats s’han concentrat a la zona de la Pineda Platja en motiu de la festivitat de Sant Jaume, ara la festa es trasllada a la zona del poble. D’aquesta manera, Vila-seca agafa el relleu per commemorar la Invenció del Cos de Sant Esteve.

El proper dijous la festa es concentrarà a partir de les 18 hores al Parc de la Riera on hi haurà l’Espai Cubano i on tindrà lloc la Festa del Rock amb jocs i amb l’actuació estel·lar de “Obús” (30 aniversari), Leo Jiménez i els grups vila-secans Kolegas i Patada al Rey. A partir de les 22 hores a la Societat El Fènix  hi haurà sessió de DJ i a Las Vegas sessió de Monòlegs.

El divendres per la tarda el mercat municipal prepara la Festa de les Tapes, però la major part dels actes es concentren novament al Parc de la Riera a partir de les 19 hores. Hi haurà la Cercabirra, els tallers i jocs creatius, monòlegs, karaoke, la Carpa amb música i festa per als joves i el concert del grup Rauxa.

Dissabte 3 d’agost, dia en què es commemora la Invenció del Cos de Sant Esteve, es duran a terme els actes tradicionals com són la Missa Major, les Sardanes a càrrec de la Cobla Reus i el Gran ball de Festa Major, amenitzat per l’Orquestra La Dama a partir de les 00.15h. El darrer dia de la Festa Major, el diumenge 4 d’agost, tindrà lloc els actes més tradicionals, com la cercavila de trabucaires, un correfoc amb el Ball de Diables de Vila-seca i el Gran Castell de Focs d’Artifici des del Campus Educatiu i Esportiu.




Tags: costa daurada, vila-seca, la pineda platja-vilaseca, festa major, concerts, cós

Related links: Comença la Festa Major d'Estiu 2013 de Vila-seca i La Pineda Platja |
REQUEST MORE INFORMATION BY EMAIL
* Name and Surname * Question
Telephone
* Email
*I accept the Conditions of Use
*
Return
Booking hotels
+ Cambrils.com