Cambrils · Salou · Tarragona · Reus · La Pineda Platja Español Català English
Cambrils.com
Oci, turisme i cap de setmana
Hotels i Aparthotels Hotels i Aparthotels
Apartaments, càmpings i altres Apartaments, càmpings i altres
Platges i platges nudistes Platges i platges nudistes

Cambrils / Informació / Què veure i què visitar

L'entorn rural de l'Ampolla

Mont-ral

Excursió per les rodalies de l'Ampolla entre extensos camps d'oliveres, garrofers i ametllers que travessa els barrancs del Furoner i de Sant Pere. A l'Ampolla es pot fer una visita a la bella església de Sant Joan Baptista. La major part del trajecte transcorre per camins pavimentats. Per arribar a l'Ampolla des de Tortosa es pren la C-42 fins a desembocar a la N-340, que per l'esquerra duu al poble. Se segueixen els indicadors del Port i el passeig Marítim. Se surt des de l'oficina de turisme de l'Ampolla (plaça González Isla) pel passeig Marítim, cap a la dreta en direcció a Camarles. Abans de sortir, o en tornar de l'excursió, cal visitar l'església de Sant Joan Baptista, bastida el segle XX. Transcorreguts 1,10 km es tomba a la dreta i es pren el camí que passa per sota de la via del tren, la carretera N-340 i l'autopista AP-7. En passar tres túnels es gira a mà esquerra (km 1,70) i, en pujada, s'arriba al costat de l'autopista AP-7. Se segueix en direcció al camí del Furoner. Es tomba a la dreta (km 2,00) i es continua allunyant-se de l'autopista. Més tard, havent deixat enrere el mas de Roque, es topa amb una bifurcació (km 3,60) i es fa cap a l'esquerra (per la dreta es faria drecera escurçant l'itinerari). Apareix un nou encreuament (km 5,00). En aquest punt es canvia bruscament de direcció, iniciant la tornada cap a l'Ampolla seguint l'indicador del Perelló cap a la dreta. Es creua el barranc del Furoner i es remunta fins a fer cap a un camí que surt a mà dreta davant d'una torre d'alta tensió (km 5,20). S'arriba a una cruïlla i se segueix baixant per la dreta (km 5,50). Més endavant es deixa una pista a la dreta i se segueix recte, planejant (km 6,20). Apareix una altra bifurcació (km 6,90): cal prosseguir per l'esquerra. Es desemboca a una pista asfaltada en el punt que descriu un pronunciat revolt a l'esquerra (km 7,20) i se segueix tot recte davallant fins a travessar el barranc de Sant Pere. Es torna a pujar de nou i s'agafa un camí ample que baixa recte. S'arriba a l'autopista (km 8,90), es tomba a la dreta i es creuen de nou els tres túnels del principi de la ruta fins a tornar a l'oficina de turisme de l'Ampolla (km 10,8), punt de sortida i final de l'itinerari. Llocs emblemàtics Barranc del Furoner Barranc de Sant Pere Església de Sant Joan Baptista Comarques:Baix Ebre Distància:10.8 km Desnivell Pujada:160.0 m Desnivell Baixada:160.0 m Senyalització:No Durada:45 min Temes:Natura | Cultura     Criteris d´us de aquestes rutes   Veure restaurants aqui Veure hotels aqui   Font: Generalitat de Catalunya. Dirección General de Turismo / Dada d'actualització : 15/02/2007

Etiquetes: costa daurada, mont-ral, llocs d'interès, què veure i què visitar a salou, què veure i què visitar a cambrils, què veure i què visitar a tarrragona, què veure i què visitar a reus, què veure i què visitar a la pineda platja